.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در گلستان

فرمانده نيروي انتظامي گلستان با اعلام برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در استان گفت: شعار امسال هفته ناجا 'اعتماد شما، پشتوانه اقتدار ما است' ،مي باشد.

سردار سرتيپ دوم ستاد پاسدار 'حميد عطائي' روز پنجشنبه در نشست با مديران مسئولان رسانه هاي استان گلستان افزود: بيشترين تلاش در اين جهت است كه
اين شعار سرلوحه كارها در سالي كه به نام 'همت مضاعف، كار مضاعف' از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است، قرار گيرد.
وي تصريح كرد: اعتماد مردم و سازمانهاي مختلف در سطح كشور و استان، پشتوانه اي براي برقراري نظم و امنيت بيشتر از سوي نيروي انتظامي مي باشد.
سردار عطايي ادامه داد: همراهي مردم با نيروي انتظامي به خصوص در هفته ناجا، سطح كار را افزايش مي دهد.
فرمانده انتظامي گلستان افزود: در اولين روز از هفته ناجا كه به نام 'پليس، مشاركت عمومي، انضباط اجتماعي'‌نامگذاري شده است، فرماندهان و افسران ارشد ناجا در مراكز آموزشي به خصوص مدارس مقاطع متوسطه و راهنمائي حضور خواهند يافت.
سردار عطائي گفت: ما اعتقاد داريم كه هر چه مشاركت عمومي بالاتر برود، بدون شك شاهد انضباط اجتماعي بيشتري در سطح جامعه خواهيم بود.
به گفته وي، برقراري نمايشگاه در مدارس و برگزاري 2 نمايشگاه هفته نيروي انتظامي در گنبدكاووس و بندرتركمن و تجليل از نخبگان و فرهيختگان پليس از ديگر برنامه ها در اين روز به همراه برگزاري مراسم صبحگاه مشترك خواهد بود.
وي يادآور شد: دومين روز از هفته ناجا امسال به نام 'پليس، دانش و فناوري' نامگذاري شده كه نواختن زنگ انضباط اجتماعي در مدارس، قرائت پيام فرمانده ناجا و همچنين ارائه تذكرات و هشدارهاي پليسي و آموزشي به دانش آموزان از مهمترين برنامه هادر طول اين روز است.
وي اظهار داشت: در سومين روز كه به نام 'پليس، ولايت، ايثار و شهادت'‌نامگذاري شده، تجليل از خانواده هاي شهدا و ايثارگران ناجا و همچنين برگزاري مراسم عزاداري با حضور خانواده هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان و تجليل از فرزندان شاهد كه در رقابتهاي مختلف كشوري حائز مقامهاي برتر شده اند، در دستور كار قرار گرفته است.
سردار عطائي با بيان اين كه 'پليس، خدمتگزاري پاسخگو' نام چهارمين روز از هفته ناجا امسال مي باشد، افزود:‌ در اين روز مركز 197 فعالتر از هميشه مي باشد و تمام پاسگاهها و كلانتري ها در يك ساعت مشخص آماده ارائه هر نوع خدمات به مردم مي باشند و مشكلات مردمي را رفع خواهند نمود.
فرمانده نيروي انتظامي گلستان گفت: افتتاح اولين دوره استاندارد سازي رفتار پليس در استان كه 200 نفر در آن شركت خواهند نمود و افتتاح چند پروژه مربوط به ستاد فرماندهي انتظامي استان از جمله 'ساختمان نظام وظيفه عمومي'، 'ساختمان راهنمائي و رانندگي مركز استان'، 'كلانتري انبارالوم'، 'ستاد انتظامي مراوه تپه' و 'راه اندازي مركز مشاوره در ساختمان جديد' از ديگر برنامه ها در اين روز مي باشد.
به گفته فرمانده انتظامي استان، پنجمين روز از اين هفته به نام 'پليس، ‌اقتدار و كارآمدي' نامگذاري شده كه نشست با اصناف از مهمترين برنامه هاي آن است.
وي خاطرنشان كرد: در ششمين روز از هفته ناجا مراسم تجديد ميثاق با آرمان شهدا و در آخرين روز پياده روزي بزرگ خانوادگي ويژه پرسنل ناجا استان و خانواده هاي آنان برگزار مي شود.
برنامه هاي هفته نيروي انتظامي از دهم مهرماه در سراسر كشور آغاز مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.